Понеділок, 25.09.2017, 02:35
Вітаю Вас Гість | RSS

Опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 176
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання




Законодательные и нормативные акты Украины



Головна » 2017 » Травень » 5 » Диференційований підхід у вивченні географії та природознавства із застосуванням нестандартних форм у проведенні уроків
14:10
Диференційований підхід у вивченні географії та природознавства із застосуванням нестандартних форм у проведенні уроків

                                               

           04 травня 2017 року на базі Адампільської загальноосвітньої  школи  І-ІІІ ступенів відбувся районний семінар-практикум вчителів географії та природознавства на  тему "Диференційований підхід у вивченні географії та природознавства  із застосуванням нестандартних форм у проведенні уроків". Мета заходу – формування алгоритму цілісної системи науково-методичної роботи навчального закладу в умовах запровадження Концепції «Нової української школи»,  опрацювання технології організації навчально-виховного процесу на основі диференційованого підходу до учнів при вивченні географії та природознавства та формування конкурентоспроможної особистості.

Учасників семінару привітала  директор школи Яковишина С.І. та презентувала школу в ракурсі її інноваційної діяльності на шляху до реалізації завдань Нової української школи.

        В роботі семінару взяла участь методист МК Фесюк Л.І., яка детально зупинилася  на обговоренні організації навчально-виховного процесу у світлі Концепції «Нової української школи».

            У плані роботи семінару було передбачено проведення відкритих  уроків  у 10 класі   "Глобальні проблеми людства"  і у 5 класі "Будь природі другом" – захист міні-проектів (вчитель Вишнівська В.В.) з елементами використання форм та методів роботи, висвітлених у методичній темі.

           На підсумково-узагальнюючому модулі  було вироблено ряд побажань і рекомендацій, а ще кожен вчитель заповнював сторінку вражень, де оцінив  семінар як подію, висловив враження та думки щодо організації самого семінару, аргументував досвід, запозичений у власну скарбничку, визначив людину семінару. Без сумніву, це була вчителька Адампільської ЗОШ І-ІІІ ст. Вишнівська В.В., яка і до учнів, і до  колег звернулася  з проханням: 

Знаходьте час для роботи – це умова успіху.

Знаходьте час для роздумів – це джерело сил.

Знаходьте час для дружби – це умова щастя.

Знаходьте час для мрії – це шлях до зірок.

 

 

Переглядів: 69 | Додав: sanokcana | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Час
Форма входу
Календар
«  Травень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Друзі сайту
Архів записів
Пошук
Інтернет-сервіси