Історія успіхуучителів та дітей - учасників освітніх програм корпорації Intel в Україні - 26 Січня 2012 - Освітній портал Старосинявщини

Неділя, 11.12.2016, 15:43
Вітаю Вас Гість | RSS

Опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 171
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання




Законодательные и нормативные акты Украины



Головна » 2012 » Січень » 26 » Історія успіхуучителів та дітей - учасників освітніх програм корпорації Intel в Україні
17:25
Історія успіхуучителів та дітей - учасників освітніх програм корпорації Intel в Україні

Рекомендації з написання Історії успіху освітніх програм Intel
Основна мета публікації Історій успіху в рамках програм Intel — ілюстрація важливості, актуальності і значущості програми на прикладі реальних історій конкретних людей або колективів, які досягли професійних успіхів після проходження програми.
Історії успіху можуть мати будь-який вигляд, але найкраще запам'ятовуються Історії успіху конкретної людини. При цьому набагато краще, якщо вона написана самим героєм історії, тому що в ній з'являються особисті емоції і роздуми, що збагачують враження від неї. З іншого боку, дуже часто успіхи та досягнення людини може найкращим та айоб'єктивнішим чином може описати її колега, тренер або навіть учень.
Історія повинна відображати конкретні досягнення у професійній діяльності тренера або випускника, як результат участі у освітніх програмах Intel.
Історія має містити:
· Фактичні дані героя Історії - педагога, або групи вчителів, школяра, або групи школярів;
· Опис програми, курсу, підходів тощо, завдяки яким педагог досяг успіху;
· Опис самого успіху - професійних, особистісних досягнень героя Історії.
ЗА ФОРМОЮ ВИКЛАДЕННЯ Історія може бути представлена у вигляді інтерв'ю, розповіді від імені слухача (випускника програми) або ж розповіді від третьої особи, коли керівник або тренер розповідає про свого слухача.
ЗА СТИЛЕМ ВИКЛАДЕННЯ бажано звести до мінімуму педагогічну стилістику і дотримуватися літературно-публіцистичного стилю, адже Історія успіху - це частина історії життя людини, тому вона найкраще читається, коли в ній присутні не тільки педагогічні терміни, а й конкретні люди, події та емоції.
Історію успіху недоцільно писати під час проходження навчального курсу, тому що для досягнення професійного успіху має пройти певний час. Героєм історії успіху може бути учасник, який дійсно отримав певні професійні результати або визнані досягнення після проходження програми, або участі у конкурсі.
Найбільш цікаві особисті історії, т.к.в них передаються нюанси, життєві і професійні ситуації, що ілюструють шлях до успіху, що дуже важливо для гарної Історії.
Наприкінці хотілося б відзначити ще раз, що гарна Історія успіху з'являється в результаті:
1 Досягнення професійного успіху конкретним випускником програми або колективом. Чим яскравіше досягнення, тим виразніше може бути розповідь, однак і місцеві, здавалося б, невеличкі досягнення та результати можуть виявитися дуже цікавими та зворушливими.
2. Визначення форми Історії (інтерв'ю, особиста розповідь або авторська розповідь). Необхідно визначити, чи може герой історії самостійно описати свій успіх або його Історію може краще викласти інша людина.
3. Викладення історії в певній стилістиці (літературно-публіцистичне оповідання про досягнення успіху). Історія повинна бути написана гарною літературною мовою, не перевантаженою педагогічними термінами, оскільки Історія успіху — це життєва історія. З іншого боку, деталі й опис професійного розвитку є також дуже важливими
Переглядів: 232 | Додав: Sosnyak | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Час
Форма входу
Календар
«  Січень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Друзі сайту
Архів записів
Пошук
Інтернет-сервіси